Liten racerapport fra helgen!
Det startet med at #66 måtte slukøret pakke sammen allerede når vi kom, fortsatt noe som ikke stemmer for Ivar sin del. Antagelig mellom akslen.
For #98 ble det 2 fullførte løp, 2 x andreplasser. Delvis fornøyd med det, men hadde siktet enda høyere siden det var vått!
Race1 : Kommer fra 6 startposisjon og tar ledelsen, sliter med følelse på grepet de første rundene og kjemper ikke altfor hardt med å holde meg foran mr. Nilsen og noen BMW er med regn dekk.
Holder min nærmeste konkurrent Ivers bak meg noen runder, til han for en litt bedre utgang på langsletta. Henger meg på og prøver å pushe Ivers til å gjøre feil, men selv med bare ett halvt sekund mellom oss i mål, var det lite åpenbare forbikjøring muligheter.
Race 2: Rullende start. Mer overvann og generelt glattere enn i løp 1. Holder posisjon fra start til mål, med unntak av en gentlemans fight med Nilsen med #76.
Ivers fikk denne gangen litt før langt forsprang, så det ble vanskelig å gjøre støt mot slutten. Jevnt rundetidsmessig mellom meg og iver, 1.22 tallet på begge to, mens det ble noen få tusendeler i min favør!
Leder riktignok både klasse 1 og total cupen nå, men anser vel Jens Hagen som favoritt til å ta klasse 1 og total cupen. I tillegg er Terje Nilsen helt klart med i total cupen med sine fulle hus!
Men det skal kjøres!😀