Liten rapport fra start nr 98.
Bilen fungerte teknisk veldig bra på karlskoga, forsåvidt også på våler. Dog er det forbedrings potensiale her og der.
Det først jeg skal prøve ut, er å senke bilen litt til trening på Rudskogen. 5mm foran og 15mm bak. Dette for å få rompa til å sette seg litt bedre.(er teorien)Samt å få tyngdepunktet så lavt som mulig.
Understellet generellt er dårlig, sett bort i fra nye coilover. Alt av foringer etc er orginalt og helt sikkert sett sine beste dager. Har nok endel å gå på her, for å få den riktige kjøre/styre følelsen med bilen. Mister sikkert noen tiendeler på rundetidene også.
Godt mulig jeg kommer til å freshe opp understellet bak i løpet av sommeren, fronten får vente til vinterdvalen, da det er en litt tyngre jobb.
I løpet av juni/ juli blir bilen kjørt opp til Flissundet for unichip og dynokjøring, mangler litt pulver og vil gjerne ha litt mer på topp. Bånndrag er det nok av. Effekt/vektmessig vil jeg da nærme meg optimalt i forhold til klasse 2.
Ny bakpotte er bestillt fra england, så den er forhåpentligvis på til førstkommende trening.
Forhåpentligvis får jeg også fjernet litt mer vekt.
Ellers er det vask/polish og tut og kjør!