Skrevet av Emne: #112 Anders Lorange  (Lest 43372 ganger)

Utlogget Anders Lorange

• Pilota
  • Stå pååååå.....! (112/128)
Sv: #112 Anders Lorange
« Svar #105 på: 22. ſeptember 2015, 13:48:29 »
Hei Remi.

Ja det var nære på,men heldigvis unngikk jeg platekontakt noe som hadde vært extra kjedelig i lånt bil.
Jeg er spent på hvor jeg havner i total sammendraget i år. Ligger foreløpig på en annen plass men dette holder nok ikke når racene er kjørt på lørdag hvis ikke det er noen uventede grep som taes i siste sekund.
Vi får se hva lørdagen bringer.😏
Jeg håper jo på å få se🏁 Nok engang.men i hvilken klasse gjenstår å se.

Utlogget Anders Lorange

• Pilota
« Svar #106 på: 27. ſeptember 2015, 17:36:33 »
Dette var foreløpig siste året i klasse 5. Føles litt rart,det er lissom min klasse!
Kjørte 4 løp med 112 for den ble solgt. Men takket være Thomas som lånte ut sin 50 fikk jeg også 2 plassen i klassen. Setter stor pri på det .
Sammenlagt i alle klassene var det jevnt.men det holdt jommen meg til 2 plass totalt i Corsa'n! Leif Arne fikk 1ste plass i kl5 og totalt. Klasse fem er bare utrolig.
Takker for en fin tid i klasse fem,stå på å få flere biler på banen. I garasjen står de seg ihjel!
Sees på banen i mai.
Anders

Utlogget Anders Lorange

• Pilota
« Svar #107 på: 04. Desember 2018, 22:52:03 »
Startnr 112 lille blå Autobianchi som var en vinnerbil med rette mann bak rattet ble nok solgt til feil mann!
Det er synd bilen hadde ett potensiale,som nå står og blir mere og mere utdatert som så mange andre corsa biler. Dette er synd og burde vært helt unødvendig .