Nok en sesong over for en gammel støtstang maskinist.
Første trening på rudskogen i helgen, merket en godt at rompa på bilen var blitt for myk etter montering av hjelpefjærer bak. så rompa ble strammet opp ved å øke forspenningen på bak fjørene. Noe som kjentes bedre ut med en gang. spesielt merket jeg det ned og gjennom angsten.
Vi må forske litt mer på fjær oppsett samt litt mer på hjulvinkler til året. Har en formening men litt for lite test tid gjør at det går trogt med endringer.
Satte ny personlig rekord på skogen på lørdag. 1.47.94, forrige var på 1.48.2
Spent på hvor mye lenger ned jeg klarer å presse denne tiden med hele 89hk i motoren. Må nok få jaget ut litt mere ponnier.
Har lagt ut noen videoer på tuben:
https://www.youtube.com/playlist?list=UU1FJ1SmfXR_U60T_H90xyUAEllers så har vi hatt en sesong uten alt for mye strul. Motor messig har vi ikke hatt noe problemer foruten oljetrykket som forsvant på siste runde i race 10. Karosseri messig ble det litt jobb etter 1. løpet i Karlskoga, noe som har resultert ikke den ikke helt så vakre bakenden lengre.
Understellsmessig takket bakdemperene for seg, noe som egentlig var forventet. Men mangel på riktig prioriteringer gjorde at det ikke ble endret før det måtte.
Takk for nok en flott sesong sammen med dere alle sammen. Helt topp å kunne leke seg med småbiler sammen med dere!
Lagt ved ett par bilder fra motorbremsing og montering i bil.