Skrevet av Emne: Corsa Italianas fadderordning  (Lest 7348 ganger)

Utlogget Jon-Even Johansen

• Comitato
  • Fredrikstad
    • E-post
Corsa Italianas fadderordning
« på: 15. November 2016, 10:22:06 »
Corsaen er jo kjent som Norges hyggeligste racingserie, og selvsagt vil vi ha så mange som mulig på banen!
Derfor er det satt opp en fadderordning som kanskje kan bidra til at flere kommer seg videre fra "dette har jeg lyst til" - og faktisk stille til start.
Vi vet det er mange som har lyst og snakker om det, men det er en terskel som skal passeres, mye regler å forholde seg til, og ikke minst endel praktiske gjøremål som må unnagjøres.

Derfor har vi satt opp en ordning med geografisk plasserte faddere som har sagt seg villig til å stille med gode råd og veiledning om hva som må til, og en hånd å holde i de første gangene man er på banen. Det er mye å forholde seg til og huske på, og sammen med mye nerver de første gangene så kan det bli litt mye til tider :-)
Vi har alle vært der! Da kan det være greit å ha noen i nærheten som hjelper til litt.

Vi håper at dette kan bidra til at flere kommer seg ut på banen!

Hvordan får man tak i en Fadder? Ganske enkelt ved å sende en mail til fadder@corsaitaliana.no.

Skriv litt om hvem du er, hvor du holder til, og hva du lurer på. Så vill den fadderen nærmest deg ta kontakt.

Foreløpige faddere er:

Østfold:
Kai Wang Erlandsen
Vegar Johannessen
Jon-Even Johansen

Mjøstraktene:
Arve Vassbotn

Oslo Nord:
Lars Ola Amundsen

Oslo:
Marius Sorteberg
Remi Løvhøiden
Bo Kielland

Vestfold:
Pål Brovold
Ivar Olafsen

Grenland:
Jens Hagen

Sørlandet:
Rune Risholt

Vil DU være fadder for ditt distrikt? Da er det bare å svare på tråden så legger vi deg til lista.

JE
0o=V=o0

Utlogget #49 Ole Jørgen Reichelt

• Pilota
    • Fitzgerald Fortunato
    • E-post
Sv: Corsa Italianas fadderordning
« Svar #1 på: 15. November 2016, 12:10:05 »
Kjempebra  :D

Jeg er så ny i gamet at jeg til tider trenger både fadder og modder, men stiller gjerne opp for nye piloter som ønsker info
eller et garasjebesøk i Vestfold  :)
"Safety Third"
@fitzfortunato

Utlogget 7 Bjørn Ivar Iversen

• Pilota
    • E-post
« Svar #2 på: 15. November 2016, 15:00:45 »
Dere kan jo legge meg til på lista Oslo Nord så kan de få litt hjelp på veien eller kjøpe en racerbil av meg eller to
Hilsen Bjørn Ivar Iversen

Utlogget Jon-Even Johansen

• Comitato
  • Fredrikstad
    • E-post
« Svar #3 på: 15. November 2016, 15:37:11 »
nice! Send meg mailadresser på PM så legger jeg dere til.

JE
0o=V=o0